Klacht: Zeg geen interesse te hebben en dat ik ophang.

Inkie67 op 23 juni 2022 over Best-Tipp in de categorie Algemeen, Marketingbedrijven

Word tot 4x gebeld omdat ik zeg geen interesse te hebben. Druk weg en binnen een minuut bellen ze weer wederom zeg ik geen interesse dit tot 4x toe. Heb nl een rotdag mijn beste vriendin is net overleden dat kan diegene die belt nier weten maar dan nog 4x bellen. Nou daar zakt mijn broek niet vanaf maar die slingert (bij weze van spreken) door de kamer. Vind dit echt walgelijk gedrag als dat soort bedrijven eerst met nummerherkenning bellen. Dat kan ik hun nummer op automatisch blokkeren zetten. Hoop dat dit soort berichten er echt toe lijden dat wangedrag via telefonische verkoop mensen benaderen echt onderhanden worden genomen heb zelf ook in de telefonische verkoop gezeten maar als wij dit soort gedrag vertoonde konden we vertrekken. Het is echt te walgelijk voor woorden hoop dat z we nooit meer bellen.
Mvg Ingrid Janssen

Nooit meer gebeld worden deze instantie. En dit soort opdringend gedrag mensen gewoon gelijk de deur wijzen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Best-Tipp

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Best-Tipp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inkie67