Klacht: best tipp,, pas op mensen

Machine bouwer op 07 september 2021 over Best Tipp in de categorie Loterijen

Ik werd zojuist gebeld door een zeer opdringerige man van best tipp, deze meneer vertelde mij dat ik een vragenlijst heb in gevuld en mee kon spelen in een loterij waarbij ik deel uitmaakte van een groep spelers van 150 man, zeer veel kans natuurlijk om te winnen, ik zei tegen de man dat dat dan wel heel raar is gezien ik nooit in ga op dat soort dingen, hij zei dat het dan lang geleden geweest moet zijn betreffende die vragen lijst, hoewel ik er geen speld tussen kreeg bij meneer bleef ik zeer aardig en kreeg het voor elkaar dat hij de naam van de organisatie heeft gespeld voor mij best tipp dus, vervolgens heb ik aan meneer vriendelijk verzocht mij uit het systeem te verwijderen en hem er op gewezen dat de consumenten/telemarketing wet is gewijzigd en dat hij zodoende verplicht is om mee te werken en dat als ik weer gebeld word eventuele stappen tegen het bedrijf te zullen ondernemen, je voelt het al aankomen, de sfeer sloeg direct om, meneer zij tegen mij,,, oohhh u bent er zo 1, zonet was u nog heel aardig, (ben tot het einde vriendelijk geweest maar wel zakelijk)

Bizar dit, opdringerig en brutaal, dit was wel de eerste spam beller sinds de invoering van de nieuwe regels betreffende spam bellers, het lijkt dus te werken:)

dit soort bedrijven moeten op houden met dit soort vreemde praktijken, ik ben een trouwe kijker van het programma BOOS, de manier hoe sommige mensen/bedrijven hun geld verdienen is gewoon bizar!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Best Tipp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Machine bouwer