Klacht: ‘Best Service’ ver te zoeken

op 19 mei 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 maart 2015 hebben we een droger besteld (AEG LT72276NAC) in de outlet en via iDeal betaald. 21 maart 2015 werd de droger geleverd, maar met een behoorlijke deuk aan de voorkant. Uiteraard zijn we hiermee niet akkoord gegaan en heeft de bezorger ons telefonisch in contact gebracht met de klantenservice. De klantenservice kon ons een korting van €25 euro geven, maar gezien de schade stond dit niet in verhouding en zijn we hiermee niet akkoord gegaan. De klantenservice gaf ons de volgende opties: 1. Een andere droger uitzoeken welke direct geleverd kon worden. 2. Hetzelfde model als besteld was, maar hier moest wel op gewacht worden omdat deze niet op voorraad waren. Uiteraard hebben we voor optie 2 gekozen en zou er weer contact met ons opgenomen worden wanneer de droger weer op voorraad was en wanneer deze bezorgt kon worden. De bezorger heeft de beschadigde droger weer meegenomen. In de afgelopen 3 weken is er geen contact meer geweest vanuit BCC, wel heb zelf contact opgenomen (altijd minimaal 20min in de wacht overigens) met de vraag hoe het er voor stond. Toen werd mij verteld dat de droger 13 maart al geleverd had moeten worden, maar dat dit nog niet het geval was en dat ik waarschijnlijk dezelfde week nog een telefoontje kon ontvangen. Tot vandaag is er nog geen contact opgenomen. Telefonisch contact opnemen met BCC is geen doorkomen aan en heb ik via Facebook een bericht gestuurd. Via Facebook werd verteld dat het artikel wat retour is genomen niet geruild kan worden en ik geen nieuw model kan verwachten (wat mij de afgelopen contactmomenten wel was verteld). Kortom ik heb uiteindelijk ruim 5 weken moet wachten om te horen te krijgen dat de droger niet komt en hiervoor geen compensatie/oplossing gekregen. Bcc spreek over ‘Best service’, maar die is op dit moment ver te zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 28 mei 2015 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze medewerker de heer A. Sleman heeft op 8 april j.l. telefonisch contact met u opgenomen. Het apparaat kon omgeruild worden maar niet voor de zelfde prijs omdat het een apparaat uit onze outletstore was. De standaard prijs ligt ruim 100 euro hoger.
U wilde niet bijbetalen. De heer Sleman heeft daarom uw order geannuleerd.

Reactie van de melder van de klacht L Warnaar

1 jaar geleden - Met het telefoontje is de klacht niet opgelost. Ik kan er niets aan doen dat er niet zorgvuldig met het product is omgegaan tijdens de bezorging, waardoor er een deuk is ontstaan in het apparaat. Daarnaast werd mij telkens telefonisch verteld dat de bezorging er aan zat te komen en er contact met mij zal worden opgenomen zodra de bestelling binnen is. Als er dan aan het einde van de rit (5 weken later) ineens het tegenovergestelde verteld wordt, ligt deze fout ook bij jullie. De "oplossing" om 100 euro meer te betalen is dan ook geen oplossing. Als ik dat zou willen dan had ik wel een duurder apparaat gekocht. Ik verwacht nog steeds een fatsoenlijk oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door L Warnaar