Klacht: BEST; 12108288 – CLIENT 1000108596

op 21 augustus 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keuken met toestellen besteld in mei 2015.
Afgewerkte plaatsing beloofd voor 5/11/2015.
Vandaag, 21/8/2016 ! nog altijd niet afgewerkt.
Bruynzeel sluit al zijn activiteiten in België.
Wat nu ?

Gewenste Oplossing:

Van zodra alles conform de bestelling is afgewerkt en volgens de slogans van Bruynzeel
"UW KEUKEN ALTIJD VAKKUNDIG GEPLAATST"
maar men weet niet wanneer en hoelang het duurt !
"MET ONZE 10 JAAR GARANTIE WEET U ZEKER DAT U DE KOMENDE JAREN VAN UW KEUKEN GENIET"
10 jaar vanaf de bestelling of de volledige afwerking ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bruynzeel Keukens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JEAN DE MUNTGER