Klacht: word lastig gevallen

op 16 juli 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij willen geen telefoontjes meer van uw organisatie ze blijven maar bellen en mijn tijd is kostbaar genoeg. nu voor de laatste keer hou op met bellen anders ga ik de rechtsbijstand inschakelen ben er nu klaar mee 6 x per week gebeld worden.

Gewenste Oplossing:

niet wand wij hebben geen interesse.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

Bericht van Bespaardirect.nl

1 jaar geleden - Geachte heer en mevrouw Krutzen,Dank u voor uw bericht. Erg vervelend om omgewenst meerdere malen gebeld te worden.Om dit op te lossen hebben wij van uw kan het telefoonnummer nodig waarop u gebeld wordt. Wij zullen dan al onze partners dringend verzoeken uw gegevens te verwijderen en u niet meer te contacteren.We horen graag van u!Team Bespaardirect

Alle klachten die gemeld zijn door nietmeerbellen