Klacht: Valse belofte

op 08 juli 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Er is vanuit bespaar direct zakelijk gebeld geworden. Ze kwamen met een mooi aanbod waardoor we inderdaad een stuk goedkoper uit zouden zijn. Hiermee is iemand elders mee akkoord gegaan.

Vervolgens word er een contract op MIJN naam opgesteld terwijl ik hier nooit akkoord voor heb gegeven. En na wat berekeningen bleken we ook nog eens 230 euro duurder te zijn.

We hebben op verschillende manieren contact opgenomen met bespaar direct maar je raad het al. Tevergeefs. Ook de leverancier die we zouden krijgen wijst terug naar bespaar direct. Ik moet volgens hun iets opzeggen waarvan ik nooit papieren heb ontvangen. Bij de leverancier staat duidelijk vernoemd dat er een boete volgt bij het vroegtijdig opzeggen van een contract waarmee IK nooit mee akkoord ben gegaan.

Al met al ben ik dus helemaal niet blij met deze zaken en wil ik andere ook waarschuwen voor deze praktijken. Wat ik ook niet normaal vind is dat ik ongelogen 10x gebeld ben door dit bedrijf en ze dan nu op geen mogelijke manier te pakken krijg.

Dat het contract nietig word verklaard en ik gewoon bij mijn huidige leverancier kan blijven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Bericht van Bespaardirect.nl

1 jaar geleden - Beste Linda,Erg vervelend om van uw kant te lezen dat u een nare ervaring heeft gehad.Wij kunnen ons haast niet voorstellen dat u ons niet heeft kunnen bereiken. Ons telefoonnummer staat immers in de bevestigingsbrief. Mocht het op ons telefoonnummer te druk zijn dan wordt er ook doorverwezen naar ons mailadres, dit mailadres staat ook in de bevestigingsbrief.Uiteraard pakken wij uw klacht op. Het volgende zullen wij doen: het salesgesprek opvragen zodat wij deze kunnen terugluisteren en u hierna terugbellen. Uiteraard zullen wij de bestelling ook voor u annuleren, u zit nog ruim binnen de 14 dagen bedenktijd.Wij zullen u deze week bij het bij ons bekende nummer van u hierover terugbellen.Met vriendelijke groet,Team Bespaardirect

Reactie van de melder van de klacht Linda W

1 jaar geleden - Tot zover bedankt voor jullie snelle reactie!

Reactie van de melder van de klacht Linda W

1 jaar geleden - Er is geen telefonisch contact geweest tussen bespaardirect.nl en mij. In plaats daarvan heb ik een mail ontvangen dat het contact nietig is verklaard. Dus het staat nu zwart op wit. Ik wil bespaardirect.nl bedanken voor de snelle reactie en oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda W