Klacht: Telefonische overlast

op 06 augustus 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Sinds enkele weken wordt ik met (te) grote regelmaat gebeld door BespaarDirect. In eerste instantie heb ik geluisterd naar het verhaal, maar aangezien ik mijn school heb afgemaakt weet ik zeker dat ze helemaal niets kunnen waarmaken van hetgeen ze beweren.
Om die reden gevraagd om mijn N.A.W. gegevens en telefoonnummers te verwijderen uit hun bestanden. Dat doen ze kennelijk gewoon niet en blijven mij maar lastig vallen waardoor ik direct de verbinding verbreek. Voor hen kennelijk aanleiding om de contact frequentie te intensiveren.
Naar mijn overtuiging is dit simpelweg schandelijk gedrag en zou er toch een instantie moeten zijn. die dit soort praktijken aanpakt en verbiedt.
Overigens sta ik in het belmenietregister maar daar heeft men ook maling aan!!

Enkel indien ik geen telefoontjes meer krijg van deze simpele, hersendode clubjes als BespaarDirect.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bespaardirect.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bespaardirect.nl

Heeft op 06 augustus 2018 om 15:05 geantwoord

Beste heer Derk,

Jammer om dit te moeten vernemen. Wij vinden het erg vervelend dat u zo'n negatieve ervaring heeft met ons als bedrijf.

We hebben uw mobiele nummer toegevoegd aan onze eigen BMN-lijst. U zou dus niet meer gebeld moeten worden uit onze naam.

Excuses voor het ongemak.

Team Bespaardirect

Alle klachten die gemeld zijn door Waardevriend