Klacht: Stop met bellen

op 14 februari 2019 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bespaardirect.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bespaardirect.nl

Heeft op 19 februari 2019 om 14:56 geantwoord

Geachte mevrouw De Bruin,

We hebben uw telefoonnummer op onze zwarte lijst geplaatst. Het ongewenst bellen zou hiermee moeten stoppen binnen 2 dagen. Mocht u toch nog gebeld worden uit onze naam dan vernemen wij dit graag zodat we harde maatregelen kunnen nemen tegen de desbetreffende partner.

Excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.

Team Bespaardirect

Heeft op 20 februari 2019 om 13:41 geantwoord

de oplossing lijkt prima , maar zojuist 6 x achter elkaar gebeld

Bericht van Bespaardirect.nl

6 maanden geleden - Geachte mevrouw De Bruin,Dit is uiteraard niet de bedoeling. Kunt u ons aangeven door welk nummer u gebeld bent en met wat voor aanbod? Uw nummer staat namelijk wel op onze zwarte lijst. Aan de hand van de informatie die u ons kan geven kunnen wij uitzoeken of en door welk callcenter u gebeld bent en hier tegen optreden.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,Team Bespaardirect

Alle klachten die gemeld zijn door Rosamaria79