Klacht: Oplichterij

op 31 juli 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Ik ben vandaag gebeld door Bespaardirect.nl met een vaag verhaal dat consumenten die zijn ingeschreven bij de KvK als onderneming op extra korting kunnen rekenen, aangezien de energie dan rechtstreeks bij de producent kan worden afgenomen en de tussenhandel (energieleverancier) komt te vervallen. Het gesprek werd opgenomen en ze konden mij alleen een overeenkomst toesturen als ik telefonisch akkoord zou gaan met hun aanbieding. Ik zou sowieso nog 2 weken bedenktijd hebben na ontvangst van die overeenkomst. Ik heb geantwoord dat het goed was en dat ik hun aanbieding na ontvangst goed zou bestuderen. Na het gesprek gebeurde er niets. Ik heb ze vervolgens gebeld en gevraagd wanneer ik iets per mail zou ontvangen. Dat zou dezelfde dag nog moeten gebeuren. Er gebeurde niets. Ik heb ze gemaild dat ik niet akkoord ging met hun aanbieding. Daar is niet op gereageerd. Ik ben er van overtuigd dat het oplichters zijn. Dat werd ook bevestigd door een juridische medewerker van DAS, waar ik advies heb ingewonnen.

Ik wil per direct een antwoord op mijn mail waarin ik verzoek hun aanbod in te trekken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Menno Timmer