Klacht: Onnodig gebeld worden

op 27 augustus 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij worden meermalen per week gebeld door een van de medewerkers van spaardirect en geven steeds aan geen interesse te hebben. ook hebben wij al gemeld dat wij ingeschreven staan bij het bel me niet register, maar ook dat helpt niet.

Gewenste Oplossing:

Als wij geen telefoontjes meer van hun ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bespaardirect.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bespaardirect.nl

Heeft op 27 augustus 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Masset,

Vervelend dat u ongewenst gebeld wordt uit onze naam. We hebben uw vaste telefoonnummer toegevoegd aan onze eigen BMN-lijst. Het ongewenst bellen zou dus vanaf nu moeten ophouden. Mocht u toch nog gebeld worden uit onze naam dan horen wij dit graag van u zodat we harde maatregelen kunnen treffen.

Met vriendelijke groet,

Team Bespaardirect

Alle klachten die gemeld zijn door fam.masset