Klacht: Ongewenste frequente telefoontjes.

op 02 augustus 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Ik word al tijdenlang meerdere keren per week gebeld door Bespaardirect. Soms met nummerherkenning en vaak anoniem.

Allereerst wordt beweerd dat ik eerder toestemming heb gegeven om contact op te nemen, hetgeen niet het geval is. Iedere keer zijn dit ook andere redenen (als het tarief lager is, na een paar maanden, na een jaar).

Vervolgens heb ik heel vaak vriendelijk bedankt voor hun aanbod (10 keer), want ik ben niet geïnteresseerd. Dat is iedere keer moeilijk te accepteren voor medewerkers. Men blijft aanhouden.

Daarna heb ik in volgende telefoontjes meermalen (zeker 4 keer) expliciet gevraagd om mijn gegevens te wissen.Desondanks ben ik deze week alweer 2 keer gebeld.

De laatste keer heb ik aangegeven een klacht te willen indienen, en indien nodig daarvoor doorverbonden te willen worden. De reactie: ‘een fijne dag meneer’ en de verbinding verbroken.

Mijn gegevens wissen. Niet meer gebeld worden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gerardzelf