Klacht: Onbeschofte en gluiperige benadering

op 24 september 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Vandaag gebeld door Bespaar Direct, bijzonder akelig persoon gesproken. Lachtte hard om onze achternaam en vroeg of we die vaker gebruikten. Stuurde een link om de aanvraag te bevestigen via SMS en e-mail. Dit terwijl we hier absoluut geen interesse in hadden! Gaf de naam Dennis op maar moest daar even over nadenken. Schandalig dat mensen op deze onvriendelijke manier hun brood verdienen.

Als hij zijn excuses heeft aangeboden voor zijn bijzonder onvriendelijke houding.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht C.W.S.

8 maanden geleden - Een dag na bovenstaande plaatsing werden we benaderd door de 'manager' van Bespaardirect.nl, hij wilde graag weten wie ons had benaderd zodat hij diegene aan kon spreken. Via de bevestigingslink kon hij dit achterhalen. Meteen doorgestuurd maar niets op gehoord. Week later nogmaals gestuurd met verzoek om reactie en aangegeven dat we bij geen reactie ons opnieuw richten tot Klacht.nl. Tot op heden niets gehoord. Waardeloos.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bespaardirect.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bespaardirect.nl

Heeft op 22 oktober 2018 om 13:15 geantwoord

Beste Cindy,

De manager van het callcenter geeft aan u al gebeld te hebben en gesproken te hebben.. Hij zal vandaag nogmaals met u bellen om over het voorval in gesprek te gaan. Wellicht is er met uw partner gesproken en dat het daardoor langs elkaar is gelopen?

Team Bespaardirect

Alle klachten die gemeld zijn door C.W.S.