Klacht: Geen gehoor aan vraag tot aanmelding RvB

op 04 februari 2019 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De gelegenheidsvraag is geen vraag dus ik krijg niet de mogelijkheid mij te verzetten: ‘Ik zal u niet al te lang storen.’ Op de vraag of agent mij wil aanmelden bij het RvB hoor ik: ‘Natuurlijk mevrouw, blijft u aan de lijn, fijne dag verder.’ Vervolgens wordt de verbinding verbroken zonder dat ik de IVR te horen krijg.

Gewenste Oplossing:

Niet meer bellen en alsnog aanmelden bij RvB.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door stoppenmetbellen