Klacht: contract overgezet zonder toestemming

op 09 augustus 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

op 304 werd ik gebeld door een opdringerige dame van bespaardirect.nl voor een nieuw energiecontract.
om er van te zijn mocht ze mij een voorstel sturen voor het overzetten van mijn lopende energiecontract naar Total Gas Power.
op 85 gereageerd op haar mail (geen no reply adres !) dat ik af zag van de aanbieding en er geen gebruik van ging maken. hierop geen enkele reactie meer gehad.

toen ik tijdens mijn vakantie een eindfactuur ontving van de Nuon bekroop mij een onhebbelijk gevoel en heb ik bij thuiskomst gelijk mijn mailbox nagezocht op Total Gas Power. hier tref ik in mijn spambox
een mail van Total aan met hun contractvoorstel;wat blijk: Bespaardirect.nl heeft mijn contract bij de Nuon opgezegd en mij voor 4 jaar ! aan een contract bij Total Gas Power geholpen!

Kortom: Bespaardirect.nl dringt aan om een voorstel te mogen sturen maar wanneer je hen te kennen geeft geen gebruik te willen maken van het aanbod nemen ze niet de moeite om hier wat mee te doen.

zonder dat ik ooit iemand van Total Gas Power heb gesproken of een voorstel contract heb gezien zit ik aan een contract van 4 jaar!

dit kan toch niet waar zijn!!?

ik wil eigenlijk gewoon mijn oude contract en voorwaarden terug bij de Nuon. en op zijn minst zelf beslissen welk contract ik aan ga met wie en zeker voor hoe lang!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Slagers