Klacht: blijven telefonisch lastig vallen

op 27 september 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Gisterochtend 26-09 gebeld door een medewerker. Hij las zijn hele verhaal voor (heel irritant) en vroeg niet of zijn telefoontje gelegen kwam (dat was minpunt nummer 1). Hij bleef maar doorgaan, ondanks dat ik een aantal keer aangaf geen prijs te stellen op zijn aanbieding (minpunt 2). Toen ik geen antwoord wilde geven op zijn vraag wie nu mijn energieleverancier is, werd het gesprek grimmiger (minpunt 3). Om problemen te voorkomen heb ik besloten het gesprek te beëindigen.

Ik zou het heel prettig vinden als bedrijven eerst vragen of het gesprek gelegen komt en bij een negatief antwoord niet blijven aandringen, maar mensen in hun waarde te laten en het gesprek te beëindigen.

Ik ben er inmiddels wel achter dat registratie in het bel-me-niet register niet werkt omdat een aantal bedrijven toch blijven bellen!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tiek26