Klacht: blijft bellen

op 22 augustus 2018 over Bespaardirect.nl in de categorie Vergelijkings websites

Ik wordt zeer vaak lastig gevallen op mijn nummer met telefoontjes voor merv Kok . Dat ben ik niet, ik heb dit nummer al bijna 2 jaar nu. Ik heb mijn nummer al geregistreerd bij bel-me-niet register en bij elk telefoontje geef ik aan dat ik niet meer gebeld weer worden ( recht van verzet) maar dit bedrijf blijft bellen onder verschillende nummers .Eerst 085-0290733 ( 5 juni, 4 mei ,23 april).Daarna was het even rustig omdat ik bij consuwijzer gemeld had. Nu begint het gezeur weer via 020 nummers,maar zelfde bedrijf .

Ik wil absoluut geen enkel telefoontje meer ontvangen en dat mijn nummer in ieder geval verwijderd wordt icm de gegevens van die merv Kok,maar het liefst nog dat dit bedrijf een enorme boete gaat krijgen omdat ze gewoon ondanks recht van verzet mijn nummer niet verwijderd hebben. Een compensatie zal ook zeker helpen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bespaardirect.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bespaardirect.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door xxsunxx78