Mijn Klacht:
Op 13 januari jl heb ik via Beslist.nl een Nagelfrees JD 500 35Watt Originele MBS besteld. Hierop zit een jaar fabrieksgarantie. Toen ik het halverwege april gebruikte werd het handstuk enorm heet, zodat ik mijn vingers eraan brandde. Om het na ongeveer een kwartier wat te laten koelen en nadat het apparaat niets meer deed, heb ik het onderste stuk los gedraaid. Ik heb er met geen enkel stuk gereedschap of wat dan ook aan gezeten. Het apparaat heb ik op verzoek van MBS opgestuurd, maar zij zeggen nu geen garantie te kunnen geven, omdat ik het zelf heb geprobeerd te repareren. Ik vind dit geen service en geen garantie!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik het geld terug krijg of een goed werkende frees terug ontvang. Ik heb Eur 58,95 voor de nagelvrees betaald 5,95 verzendkosten en nogmaals 6,95 verzendkosten om het aan hen terug te sturen.