Klacht: geen terugkoppeling gekregen na mijn bestelling!

Antoine jochems op 22 mei 2024 over Beslist.nl in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanleiding van een bestelling van een adler 2koppen scheerapparaat,van beslist.nl, heb ik geen tracktrace code in mijn e-mailadres gekregen!
Mijn e-mailadres is: [email protected]

Mijn vraag aan u is nou, ik heb op woensdag,15mei 2024, om17:36 betaald.
krijg ik dat product nog?
Of krijg ik mijn geld nog terug?
Want ik ben nu echt wanhopig!

ok dan, hopend nog antwoord van u te krijgen!

Met vriendelijke groet, Antoine

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug, of alsnog het product naar mijn adres gestuurd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beslist.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Beslist.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Antoine jochems