Klacht: Beslagvrije voet

Lils1986 op 24 december 2019 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Goedendag, ik heb een vraag omtrent beslagvrije voet. Er is op 11 december een mail gestuurd naar mij dat er beslag is gelegd op mijn loon door Syncasso. Het werd vastgesteld op 927 euro als alleenstaande omdat ze geen informatie over mij hadden. Op 18 december heb ik al mijn gevraagde informatie naar ze opgestuurd. Op 20 december ben ik uitbetaald met een bedrag van 934.22 euro, maar met een Eindjaaruitkering van totaal van 1588.17 . Gisteren kreeg ik een mail van syncasso dat de beslagvrije voet herberekend is en dat mijn beslagvrije voet ingesteld wordt op 1403 euro. Syncasso geeft aan dat het per 23 december ingaat. Dit klopt niet.

Dat Syncasso zich aan de regels en wetten houdt. Ze moeten zich houden aan de herberekende beslagvrije voet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

1 jaar geleden - Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlklachten

Reactie van de melder van de klacht Lils1986

1 jaar geleden - Maar jullie lezen wel op externe sites???? Ik heb sinds de 23e een mail gestuurd zonder een reactie terug en afgelopen vrijdag weer een mail gestuurd. Jullie weten wel snel een reactie te geven wanneer er beslag wordt gelegd, maar wanneer jullie je niet aan de wet en regels houden, slapen jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door Lils1986