Klacht: Beslagvrije voet

op 24 juli 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van Arkel wil mijn verzoek tot toepassing van de beslagvrije voet niet honoreren.
En verwijst dit verzoek door ter beoordeling en/of toepassing naar de rechtbank.
Dit terwijl in beginsel volgens de wetgever de bedoeling is, dat de deurwaarder geacht wordt dit verzoek zelf in behandeling te nemen en toe te passen.

Ben tevreden, wanneer er per direct de beslagvrije voet wordt toegepast en het beslag op mijn zorgtoeslag wordt opgeheven.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 weken geleden - Geachte heer Tjong-A-Tham, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 28 juli 2017 om 13:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Aswhin