Klacht: Beslagleging

op 02 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ze hebben mijn geld van me afgepikt, pas geleden beslag gelegd op mijn rekering!
De rechter heeft beslising genomen zonder mijn kant van het verhaal te horen! Destijds werk ik gestalkt door Legio Lease (prive en op werk) Ik ben opgelicht door de opdracht gever van van Arkel! Ik vecht al 18 jaar lang met ze! Met tig mensen heb ik aan tafel gezeten ik ben alleen maar leeg geplukt! Mijn gezondheid is zwaar acheruit gegaan!

Dat ze mijn schade vergoeding betalen wegens mijn gezondheid en ik al 2 x meer kosten gemaakt hebt dan de hoofdsom tot op heden!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Geachte heer Tedik, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 20 juni 2017 om 10:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Tedik z