Klacht: Beslagleggingen door deurwaarder, terwijl ik de man nooit heb gezien, of ook maar iets van hem ontvangen heb.

op 08 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Dit ging over een bedrag van iets van 60 euro, hetwelk nu op schandalige wijze opgelopen is naar iets van 600 euro, en daar ik in het buitenland zit, kan ik er alleen over emailen, maar dat heft geen enkele zin, je krijgt nimmer antwoord, alleen nieuwe rekeningen! en dan opeens hoor je van de bank, of andere instanties, dat er beslag gelegd zal worden.
De vordering is al heel lang geleden betaald, en ik voel me niet geroepen hem nogmaals, met schandalige verhogingen te betalen. Syncasso heeft een ander bedrijf overgenomen, (Groenewegen) en daar is het waarschijnlijk fout gegaan, maar dit zijn pure oplichterspraktijken!

Alle illegale beslagleggingen moeten per direct opgeheven worden, en ik wil normaal emailcontact kunnen hebben, en geen eenrichtingsverkeer, en mijn laatste aanbod om een schikking te regelen wil ik ook antwoord op hebben.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Alex43

10 maanden geleden - De onderstaande standaard 'oplossing" zal ik niet zien als een oplossing, een brief heeft ook geen nut, heb meerdere malen bij hun aangegeven, alleen per email contact te willen/kunnen hebben. Alex 43. "Geboden Oplossing: In deze kwestie heeft Syncasso op X juli jl. een brief gestuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan betrokkene hebben toegelicht. Tevens is er een specificatie van de vordering gegeven. Wij vertrouwen erop deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld."

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 juli 2016 om 16:00 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 8 juli jl. zowel per post als per email een bericht gestuurd naar betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Alex43

10 maanden geleden - De geboden oplossing is totaal niet acceptabel, en staat vol met leugens, fouten en bedrog, en hoe kan de kantonrechter een uitspraak doen, als ik nooit mijn verweer heb kunnen geven! dit is echt stijlloos, maar had ook niet anders verwacht. En ik heb een schikkingsvoorstel gedaan, mijns inziens moeten dan alle lopende procedures gestopt worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex43