Klacht: Beslaglegging loon

op 24 juni 2016 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

Vandaag kwam ik er achter dat ik te weinig salaris gestort had gekregen. Toen ik ging kijken op mijn salarisstrookzag ik dat er een bedrag van 477.40 euro naar van den Bergh en partners is gegaan.ONTERECHT LOONBESLAG !!In deze zaak is mijn zus L de Rooij de schuldige maar ze koppelen op de een of andere manier mijn gegevens(PJE de Rooij))aan haar naam. Ik heb met alle partijen contact gehad en niemand wil me te woord staan omdat het bevel bij de rechter ligt. Hoe kan het zijn dat ik de dupe ben van mijn zusters wanbetalen??Persoonsverwisseling? Van den Bergh en partners heeft de verkeerde gegevens uit het gemeentelijk basis register gehaald en hierdoor ben ik nu gedupeerd en nog wel onterecht ook! Ook het feit dat ze zonder het te controleren contact hebben gehad met MIJN werk, dat kan toch niet zomaar?Ik heb hier werkelijkwaar helemaal niks mee te maken. Ik heb nog nooit een dubbeltje schuld gehad en nu,is er zonder enige aankondiging (brieven oid) beslag gelegd op mijn salaris?Ik wil dat van den Bergh zich eerst eens goed inleest en dan de juiste gegevens koppelt aan de juiste persoon, dan wordt er tenminste een volkomen onschuldig persoon een hoop ellende bespaard

Wanneer het onterechte loonbeslag wordt stop gezet, IK uit hun bestand wordt gehaald en ze de juiste de Rooij op gaan zoeken !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elke32