Klacht: Beslaglegging

op 29 september 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik werd vanochtend wakker wilde goed van mij spaarrekening overmaken ging niet heb ik de bank gebeld wat blijkt beslag legging ! Ik bellen eerste vrouw die ik aan de telefoon kreeg was helemaal niet vriendelijk sprak niet eens zo goed Nederlands! Ik heb ze uitgelegd dat ik een regeling wil treffen van €200 per maand en dat ze dan nu €300 van mijn beslaglegging af halen dan hebben ze een totaal van €500 ! Hier konden ze niet op reageren! Ik heb ze gezegd dat ik een dochtertje heb schoolgaande ben en dat mijn leef geld is het bleek ze niks te schelen! Nu wacht ik met stress af op de 3e verklaring zodat ik toch nog wat leef geld heb en de verjaardag van mijn dochter kan vieren

Ik ben tevreden wanneer ze tot een betalingsregeling overgaan

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 14 oktober 2016 om 12:07 geantwoord