Klacht: Beslaglegging

op 16 september 2014 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Mijn zoon heeft een regeling met van arkel ik zorg altijd dat hij de betaling op tijd doet maar in juli is het niet goed gegaan omdat iK ernstig ziek was dus in augustus hebben we dubbel betaald en 4 dagen na de betaling is er beslag gelegd op zijn Wajong uitkering ik heb met het bedrijf gebeld en alles uitgelegd maar zei willen het beslag niet terug draaien maar zij ontvangen nu ook maandelijks niets omdat er geen geld over blijft van zijn Wajong dus krijgen zij nu alleen zijn vakantiegeld volgend jaar ik heb gevraagd of zij het beslag willen intrekken en dan zullen wij de maandelijkse aflossing gewoon voortzetten maar zei weigeren

Als zij het beslag intrekken en wij onze maandelijkse overeenkomst weer kunnen voortzetten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Pas sinds juni 2015 behandelen wij klachten die zijn geplaatst op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor juni 2015 is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Wij geven hierbij wel aan dat Van Arkel geen enkele invloed heeft op de werking van de website klacht.nl. Klachten kunt u indienen zoals aangegeven in onze klachtenprocedure: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Cisca17