Klacht: Beslag zonder melding!

op 01 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Enorme klacht over deze manier van incasso!!
Zoals afgesproken heb ik alle informatie gegeven tot geen capaciteit betalen!! !!; en zit in een traject van integrale schuld hulp verlening!!
Bovendien mag er geen 700 euro beslag worden gelegd op een inkomen van 290 euro per maand!!
Het is voor mij een drama drama , wat denken ze wel niet!!

Terug draaien en geld over boeken of kom met een voorstel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Rink, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 20 juni 2017 om 09:31 geantwoord