Klacht: beslag vrije voet

op 09 juli 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

de deurwaarder die een loonbeslag uit moet voeren weigert de beslagvrije voet aan te passen aan mijn gezins situatie, zij wil mij ongeveer 750 euro per maand geven voor een gezin met twee kinderen van 15 en 16 jaar oud. Mijn salaris bedraagt 1400 euro per maand netto daar betaal ik 950 euro huur van en 110 euro energie. daarnast ongeveer 100 euro voor bijkomende kosten. Onze familie helpt de gaten te dichten totdat ik weer een baan op mijn eigen niveau heb gevonden.

redelijke beslag vrije voet

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door lensen1618