Klacht: Beslag op Bankrekening na uitspraak Hoge Raad mbt mob telefoon abbonementen

op 15 juni 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Deze zaakt loopt nu al 3 jaar, en 2 jaar lang proberen ze geld van mij te stelen. Nu hebben ze een bankbeslag laten uitvoeren begin dit jaar ondanks de uitspraak vd Hoge Raad mbt mobiele tel abonnementen. Van Arkel denkt sluw te zijn door geen loonbeslag, maar direkt bankbeslag uit te voeren. Van Arkel en Intrum Jusitia ( opdrachtgever)denken echt dat ze boven de wet staan, ze negeren gewoon het arrest vd Hoge Raad.Mijn bank de ING is ook niet van plan het geld aan die grafgraaiers uit te betalen, maar houden het bedrag wel gereserveerd.
Mijn advocaat heeft hun meerdere malen verzocht het beslag op te heffen en de uitspraak vd Hoge Raad te respecteren. Maar zij doen net of ze niets weten, hun opdrachtgever Intrum Justitia heb ik ook om opheldering gevraagd, ze hebben 4 weken hierover moeten overleggen. Met het resultaat dat zij niets te maken met het hoogste rechtsoorgaan binnen Nederland. Het zijn zijn allemaal maffiosi, het wordt tijd dat de overheid dit soort malafide instellingen keihard gaat aanpakken.

Als het beslag wordt ingetrokken. Want dan maakt mij bank het over naar mijn bankrekening

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

3 maanden geleden - Geachte heer Kchicheb, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

Reactie van de melder van de klacht Boze Burger 1

3 maanden geleden - Dit is typerend voor jullie, de vraag ontwijken. En mij dan vragen via jullie mijn zegje te doen. Als je goed leest doe ik dat al ruim 2 jaar. Volgens mij zijn jullie daarom ook gedegradeerd van gerechtsdeurwaarders naar incassobureau. Stelletje prutsers

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 20 juni 2017 om 15:48 geantwoord

Heeft op 01 juli 2017 om 21:48 geantwoord

Waarom is deze zaak opgelost?? Dit is ook echt een waardeloze website, totaal niets mee bereikt

Alle klachten die gemeld zijn door Boze Burger 1