Klacht: Beslag bankrekening

op 13 juli 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Op 11 juli 2016 kreeg ik een brief dat van Arkel beslag heeft gelegd op mijn bankrekening. Ik ben het daar niet mee eens aangezien ik rood sta en nooit een contract ben aangegaan met Delta Comfort B.V. en geen inkomen of werk heb. Ze blijven me bestoken met brieven en dwangmaatregelen.

Ik ben tevreden wanneer deze zaak opgelost wordt door het te seponeren of te vernietigen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

6 maanden geleden - Geachte meneer Radjkoemar, Helaas lukt het de zaakbehandelaar vandaag niet meer u van een reactie te voorzien. Deze zult u morgen alsnog ontvangen. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Karin van Ooijen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 18 juli 2016 om 09:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door DenKam