Klacht: Beschuldiging van winkeldiefstal

op 11 februari 2018 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik heb een week of 4 stage gelopen in ici paris in Apeldoorn. Ik ben onterecht beschuldigd van winkeldiefstal zonder enige bewijs. Ze kwamen aan dat er een onbekende persoon had gebeld dat ik producten zou hebben doorverkocht en dat ze producten & geld missen. Ze zouden mij op de hoogte houden van het bekijken van de camera beelden. Ik heb er niks van te horen gekregen ik vind het heel vreemd verhaal ik wacht nu al paarmaanden en laat me niet zomaar beschuldigen. De “hoofdkantoor” zou er meer van weten begreep ik. Ik stelde voor om de politie erbij te laten halen voor een onderzoek. Puur omdat ik weet dat ik er niets mee te maken heb, maar dat weigerde ze. Het zou een “slechte reputatie” zijn voor m’n toekomst terwijl ik zoiets had van stel als ik echt een dief zou zijn is dat geen excuus. Waarom zou je in hemelsnaam medelijden met de toekomst van een dief hebben? Het wachten duurt me veelste lang. Ik ga een advocaat erop zetten als ik er niets meer van hoor.

Graag zou ik meer duidelijkheid willen hebben over de camera beelden & hoe het onderzoek verloopt?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nooraleyla