Klacht: beschuldiging diefstal

op 18 oktober 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Mijn dochter is vandaag 18 oktober 2016 tegen 14:30 uur beschuldigd van diefstal een personeelslid van de kruitvat a/d grote houtstraat haarlem heeft haar tas helemaal overhoop gedraaid (wat reeds als verdachte word beschouwd , en door een daartoe bevoegde instantie gedaan mocht worden ) waar er publiek erbij stond en hebben niets gevonden in de tas wat zij dacht te vinden mijn dochter zij nog van jullie hebben toch camera beelden en haal dan de politie erbij wat men wiegerde te doen Alleen maar dat zij met een flesje water liep werd er gezegd van hallo wij verkopen dit soort water hier en werd dan nauwlettend in de gaten gehouden bij de afdeling cosmetica en werd toen benadert door een personeelslid waarna het visiteren en beschuldigen begon nou als vader vind het heel erg dat dit mijn dochter overkomt op zo een dusdanige manier nog ook heeft zij een kleurtje en was in gezelschap van een aardig blond vriendinnetje zelfde leeftijd die zich er ook voor schaamt het zo meegemaakt te hebben. mijn dochter belde nog met moeders en werd er tegen haar geschreeuwd wie bel je nou moeders zij op een zeer beleefde toon nog mag ik die mevrouw effe spreken waardoor de personeelslid zij van ik wil niemand spreken weet u wat dat allemaal met ons (de ouders ) doet . moeders heeft opgegeven moment naar de klanten service gebeld maar kwam niet verder dan alleen maar leugens.

wanner er opheldering en een excuus voor komt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dorff