Klacht: Beschimmelde kaas

op 12 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lidl,

Zojuist heb ik een pak gesneden kaas gekocht in de vestiging te Enschede. Echter is de kaas aan de zijkanten beschimmeld. Dit terwijl er een houdbaarheidsdatum op staat tot oktober 2018. Ik heb foto’s gemaakt van de kaas en de houdbaarheidsdatum.

Gewenste Oplossing:

Dit is al de tweede keer dat ik beschimmelde producten koop bij Lidl. Ik vind dit echt heel slecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 september 2018 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kellywesselink