Klacht: beschimmelde broodjes

op 22 juli 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

vrijdag 17 juli 2015 heb ik bij de Jumbo op de Donk in Breda broodjes gekocht die in de aanbieding waren. ze werden verkocht in een zak van 12 stuks. gisteren dinsdag 21 juni 2015 kwam mijn dochter erachter dat de broodjes reeds beschimmeld zijn. Ze had daar ook al van gegeten!
ik heb naar de Jumbo gebeld op de dr struijckenplein in breda en heb het verhaal verteld. ik kon een nieuwe zak met broodjes komen halen. echter toen ik vertelde dat ik de broodjes bij de Jumbo op de donk in Breda had gekocht was ik niet welkom. ik moest maar naar de Jumbo op de Donk gaan want ik had de broodjes daar gekocht. Ik vroeg waarom en de juffrouw vertelde mij dat de eigenaar van de Jumbo op de donk een “eigen ondernemer ” is. ik was en ben hierover totaal verontwaardigd want voor mijn is Jumbo Jumbo maakt niet uit waar ze gevestigd zijn. ik heb gisteren ook al een klachtenformulier ingevuld via jullie website alleen niets vernomen ook geen ontvangstbevestiging.
Inmiddels heeft mijn dochter een voedselvergiftiging opgelopen door de broodjes. Ze houdt geen eten binnen alles komt er van alle kanten uit als u begrijpt wat ik bedoel. En ja we hebben contact opgenomen met de huisarts en die zei dat het vermoedelijk van de beschimmelde broodjes komt. Ik ben nu ook heel erg boos over de hele situatie. Boos is nog zacht uitgedrukt!!!!!!!!!! En oh zou ik nog boodschappen doen bij de Jumbo????!!!!!!!!!

graag zou wil willen zien dat er contact wordt opgenomen met mij over de situatie.

Reactie van de melder van de klacht ushatjin

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Tjin,Allereerst willen we u hartelijk danken voor het vertrouwen in onze producten.Wij vinden het zeer spijtig dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met onze Jumbo witte puntjes en wij bieden u daarvoor onze oprechte verontschuldigingen aan. Reacties van onze klanten helpen ons om de kwaliteit van onze producten voortdurend te controleren en indien nodig te verbeteren. We hebben uw melding aan de kwaliteitsmanagers doorgegeven. Natuurlijk geldt ook voor onze Jumbo witte puntjes 'niet tevreden, geld terug'. U kunt zich bij uw volgende bezoek aan Jumbo Breda Donk melden aan de servicebalie. Onze collega's kunnen u dan een nieuw product aanbieden, of uw geld terug geven.We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten. Met vriendelijke groet,Sanne Jumbo klantenservice

Reactie van de melder van de klacht ushatjin

5 jaren geleden - goedemorgen, dank u voor het beantwoorden van mijn email. voor mij is dit niet "bevredigend"! het punt is dat ik toevallig met een kennis bij de Jumbo op de Donk was. Ik woon daar niet en kan daar ook niet meer komen omdat het te ver is van mijn huis. wat mij "tegen de borst stoot" is dat ik niet bij elke willekeurige Jumbo terecht kan. daarnaast komt ook nog het feit dat mijn dochter door die broodjes wel een voedselvergiftiging heeft opgelopen waar jullie niet over reppen!!!! deze klacht is geregistreerd bij klacht.nl en ik zal ook zeker doorgeven dat dit voor mij niet naar tevredenheid is opgelost. met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht ushatjin

5 jaren geleden - Vanmiddag naar de Jumbo, d'r struijckenplein geweest. Een gesprek gehad met de filiaal manager. Hij heeft zijn verontschuldigingen aangeboden. Samen met mijn dochter hebben wij een diner samengesteld voor 4 personen, een mooie bos bloemen ontvangen en een waardebon. DANK JE JUMBO EN DE FILIAAL MANAGER VOOR EEN CORRECTE EN PROFESSIONELE AFHANDELING.

Alle klachten die gemeld zijn door ushatjin