Mijn Klacht:
Ik en een andere scholier moesten de buurtbus 796 nemen richting leveroy en we stapte in bij halte vlakwater. Echter hadden we de laatste 2 beschikbare plaatsen. Alle andere reizigers na ons, in leveroy konden niet mee in. I.v.m beschikbare plekken.. deze zouden dan een uur moesten wachten..de buschauffeur was verbaast over het feit dat er zo veel mensen reizen in de ochtend in leveroy. Waarop ik me af vroeg hoe goed er onderzoek is gedaan naar het aantal reizigers voor het invoeren van de dienstregeling? Verwachtte jullie dan namelijk niet dat er zoveel scholieren/studenten naar school moeten in de ochtend /avond. Daarnaast hebben wij onze overstap gemist van maar 2 minuten in Heythuysen waardoor wij 25 minuten moesten wachten..
Gewenste Oplossing:
Wanneer er gewoon een normale bus reist zodat iedereen mee kan tijdens de ochtend/avond uren in plaats van de buurtbus

