Klacht: beschikbaarheid productlevering en afhandeling klantenservice

op 15 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nu voor de 3e keer binnen 6 maanden gedonder met een order van mij

2x beschikbaarheid op de pagina klopt niet en moet er zelf achteraan bellen.
En levermomenten worden niet nageleefd

Gewenste Oplossing:

als ik mijn product z.m.s ontvang en een compensatie voor het onprofessionele houding en welwillendheid van Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beers-Griesheimer