Klacht: Beschikbaarheid met vouchers hotelgeschenk

op 15 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij kochten reeds enkele keren vouchers om goedkoper in een Fletcher hotel te verblijven, te ontbijten en te dineren.
Het is helaas zo moeilijk om ergens een boeking te maken via Hotelgeschenk
Meestal als het mooi weer gaat worden of in een vakantieperiode kan je niks boeken. We hebben de indruk dat enkel Fletcher hotels met minder goede recensies beschikbaar zijn…
Jammer, dus wij kopen voorlopig geen vouchers meer.
Moet wel zeggen dat enkele Fletcherhotels die we meermaals bezochten prima zijn en we het zeker naar onze zin Hadden!

Kan er op een andere manier geboekt worden met de vouchers ?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:33 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Rietjenandje