Klacht: Beschikbaarheid hotels

op 23 juli 2012 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Mijn vriend heeft met goede bedoelingen geboden op een fletcher bon voor in de vakantie.
Nu probeer ik deze al bijna twee weken te boeken in een van de vele hotels die wij leuk vinden.
Ik zit er echt op,elke keer als ik mijn computer opstart dan kijk ik weer.
Maar nee hoor,helaas,maar 1 beschikbaar hotel voor bepaalde datums,andere datums zelfs wel drie hotels beschikbaar terwijl er toch echt stond dat we uit 56 hotels mochten kiezen.
Nou zijn wij nooit zo moeilijk,maar deze keuze vergeleken met wat ons beloofd werd daar zijn we gewoon echt boos om.
We hadden beter een normala last minute kunnen boeken.
De klantenservice heb ik al gebeld.
Zij waren erg onvriendelijk en hadden totaal geen begrip voor mijn probleem.
Ik krijg alleen maar te horen steeds datik moet wachten tot er weer nieuwe kamers en datums beschibaar zijn.
Maar dat doen we steeds al,denk dat wij dus nooit een boeking kunnen maken op deze manier.
Maar ik zie al na een beetje surfen op internet dat ik helaas niet de enigste ben!

Meer keuze in hotels.

Bericht van Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Geachte mevrouw, Wij betreuren het ten zeerste dat u nog geen gewenste boeking heeft kunnen maken met uw vakantieveiling voucher. Zoals u heeft kunnen lezen in de voorwaarden geschieden de boekingen op basis van actiebeschikbaarheid. Dit wil zeggen dat er per hotel een aantal kamers beschikbaar worden gesteld voor deze actie. Wellicht kunnen wij nog iets voor u betekenen. Derhalve verzoeken wij u contact op te nemen met ons via webcare@fletcher.nl. Graag vernemen wij van u. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 01 augustus 2012 om 16:59 geantwoord

gasten de voorwaarden uitgelegd en verzocht contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl.
Fletcher Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Janita...