Klacht: Bescherming! zowel voor klant als voor personeel!

op 19 maart 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen,
Bij deze wil ik mijn ongenoegen uit naar jullie hoofd vesting van de Aldi. Schandalig!! Hoe jullie, jullie medewerkers beschermen tegen corona virus!
Ben vanmorgen naar week griep, weer boodschappen gaan doen bij verschillende winkels zoals; Plus, Kruidvat, Dierenpraktijk, en bij Aldi!. En wat mij Opviel werkelijk geen Woorden hiervoor, Iedere Winkel had voor zijn regelingen getroffen om zijn medewerkers zo goed als gaat te beschermen! Zoals Wegwerp handschoenen, desinfecteren handgel, En van harde plastic wand voor Kassa voor afstand te waarborgen! Maar JULLIE horen daar NIET bij! Schandalig!! Ik zag in kort, dat bij 1 van de 2 kassa’s een flesje desinfecterend staan, een medewerker had wegwerp handschoenen aan de andere niet, maar voor kassa was niks zoals bij die andere winkels. Ik zit zelf in Zorg, en had begrepen uit media! dat voor Vrachtwagen Chauffeurs, Winkel Personeel en de Zorg, maatregelingen voor waren, om ons zo goed mogelijk te beschermen zodat wij ons werken kunnen blijven doen, in deze tijd. DUS ALDI Neem jullie Verantwoording naar jullie Personeel!!.
Hoop van jullie terug reageren. denk wel niet?

mvg Jolanda Koornneef.

Gewenste Oplossing:

als u maatregelingen neemt in alle filiale in NL, om ons als Klant en Personeel beschermen! met paar aanpassingen zoals bij andere winkels!.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. koornneef