Klacht: Beschadigt glas na valpartij…

op 22 april 2017 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was flink gevallen, 1 glas beschadigt, bril is pas 2 maanden oud, ik ben terug naar de winkel geweest en tot mijn verbazing kan ik hier geen nieuw glas in krijgen, moet ’n hele nieuwe bril kopen, nergens staat vermeld dat ik er geen nieuw glas in kan laten zetten, ik vind dat jullie dit wel moeten vermelden, heb 2 weken geleden ook nog ’n zonnebril op sterkte bij jullie gekocht, ben heel tevreden over hoe ik ben geholpen, maar dit vind ik toch wel ’n beetje ver gaan, hoop dat jullie mijn klacht serieus nemen en op kunnen lossen, met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

ik zou heel tevreden zijn als dit op gelost zou worden door 1 nieuw glas erin te zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 24 april 2017 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben contact opgenomen met de klant op Maandag 24-04-2017. Mevrouw geeft aan gevallen te zijn met haar bril. Nadat mevrouw te horen heeft gekregen van haar verzekering, dat de bril niet volledig vergoed zal worden, heeft mevrouw deze klacht geplaats op klacht.nl. Mevrouw geeft aan graag 1 glas te willen vervangen, maar helaas is dit niet mogelijk, daar wij alleen complete brillen leveren. Wij hebben mevrouw een voucher aangeboden van €10,- korting op een volgende aankoop, maar mevrouw geeft hier niet mee akkoord te gaan, aangezien zij via haar verzekering een eigen risico heeft van €75,-. Ons aanbod van €10,- korting op een volgende aankoop zal blijven staan.

Heeft op 25 april 2017 om 10:50 geantwoord

Op de eerste plaats was het niet nadat ik m'n verzekering heb gebeld, dat ik met jullie contact op heb genomen, het gaat om 't principe, niet over 't geld !!!
Jullie geven 2 keer in jullie mail aan over mijn verzekering, wat helemaal los staat van mijn klacht.
Ik vind dat jullie naar de mensen toe verplicht zijn om duidelijker te zijn dat als er wat aan de bril komt, maakt niet uit 't glas of 'n pootje, dat jullie geen reparaties doen en je een hele nieuwe bril moet kopen !!!
Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door DI269-412