Mijn Klacht:
Bij de laatste aktie van de vivo pannen een wokpan aangeschaft. Helaas is deze nu al zo beschadigd dat ik er niet meer in durf te wokken etc. Ik heb vaker pannen met een anti aanbaklaag gehad maar nog nooit zo snel beschadigd als deze.Ik overweeg nu een plaatstalen wok te kopen en zou graag compensatie ontvangen voor deze pan. Ik probeer een foto mee te sturen.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag zien dat ik een compensatie krijg voor deze pan zodat ik een andere kan kopen, ik heb van deze pan niet veel plezier gehad. Helaas lukt het me niet de foto mee te sturen.


