Klacht: Beschadiging tafel

op 16 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik had in 2013 een tafel gekocht bij wehkamp van 100 euro de tafel begon naar paar weker op bepaalde plekken bol te worden wat ik al raar vond maar zag er nog niet echt wat van maar de tafel bleef bol worden en de lak begon steeds meer weg te gaan een tafelkleed er over gedaan uiteindelijk een klacht in gediend omdat het nu wel te erg is om aan te zien
Maar wehkamp zeg dat het gebruik schade is wat echt niet kan de tafel werd amper gebruik en heeft vanaf het begin van eerste beschadiging een tafel kleed omgehad

Ik wil een nieuwe tafel of een vergoeding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ashna Samsoedien

1 jaar geleden - En nu zegt wehkamp dat ik niet met de juiste schoonmaak middel heb gebruik onzin heb nooit schoonmaak middel gebruik alleen vochtig doekje met alleen water afgenomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 16 mei 2016 om 16:59 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over een tafel die bij ons gekocht is. We hebben de foto's van de tafel ontvangen en hieruit blijkt dat de schade is ontstaan door gebruikersschade. Dit valt niet binnen de garantie, waardoor we je hierin niet tegemoet kunnen komen. Ook is de schade gemeld buiten de garantieperiode.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp