Klacht: beschadiging retourzending

op 22 september 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaande brief heb ik naar Post.nl gestuurd en heb net een telefoontje gekregen dat het niet in behandeling word genomen omdat een ander afdeling Extra @home de retourzending heeft gedaan.
dan is mijn vraag aan u het pakket is verzekert teruggestuurd zou u de schade in behandeling willen nemen?

m.vr.gr. Ernst Rusticus

Post.nl
Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN
Tzum, 15 september 2017

Betref schade aan retourzending.

Goedendag dhr. / mevr.,

Ik heb enige weken geleden via de tel. aan Post .nl gemeld dat er schade aan
mijn retourzending is ontstaan bij het transport bij Post.nl
tot de dag van vandaag heb ik hier niks meer over gehoord.

Zou u dit in behandeling willen nemen?
-Betreft: 3SOPKH3842348
-Opgehaald maandag 31 juli.
-zou geleverd moeten worden op dinsdag 1 augustus en is niet gebeurd.
-een week onderweg geweest.
-afgeleverd op dinsdag 8 augustus
-geleverd bij: Fiets Factory
Visserspad 2 B3
1561PK Krommenie

Retour niet geaccepteerd door de fiets factory i.v.m. beschadigingen.
Ik heb mijn geld niet teug gekregen, dit was 1399 euro.
Ik wil u graag de foto’s en het mail verkeer mailen tussen Bol.com, de fietsfactoy en mij .
Zou u mij een mail adres kunnen geven dan mail ik u alle toestanden door.

Het transport is verzekerd en u zou hier op terug komen.
Graag hoor ik van u hoe we dit gaan oplossen.

m.v.gr. Ernst Rusticus

Zorg- en Leerboerderij Lyts Tolsum
Slachtedijk 4
8804 RW Tzum
e-mail; contact@lytstolsum.nl
www.lytstolsum.nl

Gewenste Oplossing:

als de schade op een goed manier is afgehandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 28 september 2017 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Ernst Rusticus,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wat jammer om te vernemen dat uw zending beschadigd is aangekomen bij het retouradres. Uw pakket is vanuit Postnl Pakketservice aangeboden voor levering aan Postnl Extra@Home vanwege een afwijkend en/of gewicht.

Bij Extra@Home is het niet bekend op welke wijze het pakket is aangemeld voor verzending, ik bedoel het mogelijk verzekert versturen. Deze wijze van versturen is afgesloten bij Postnl Pakketten, deze zal dan ook uw vraag voor vergoeding van de waarde in behandeling moeten nemen. Voor het aanmelden van uw vraag voor vergoeden kunt u bellen met 0900-0990.

Onze excuses voor het feit dat we u niet verder hiermee kunnen helpen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 28 september 2017 om 12:04 geantwoord

Ik word van het kastej naar d muur gestuurd.
los dit intern op en dioe niet zo ontzettend hufterig onklantvriendelijk

Bericht van Extra@home

1 maand geleden - Beste Ernst Rusticus, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat het voor u vervelend is dat deze kwestie nog niet is opgelost. Helaas is het aan Postnl Pakketservice om het verzekerde bedrag aan u uit te keren, zover mogelijk. Ik heb nogmaals het verzoek bij mijn collega van Postnl Pakketserice neergelegd, om deze zaak opnieuw in behandeling te nemen. Uw mail die bij Extra@Home binnen gekomen is, heb ik doorgezet naar de juiste afdeling van Postnl. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door contact@lytstolsum.nl