Klacht: Beschadiging eigendommen

op 03 februari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op onze aankoopbon hebben wij betaald voor 2 mans vervoer.
Ik had alles netjes vrij gemaakt zodat het zonder problemen naar binnen zou kunnen. Eén man moest de zware 2 zits bank helemaal alleen uit de vrachtwagen halen en binnenzetten. Toen de bank binnen stond verscheen er ineens een 2e man in de deuropening maar toen was de tochtstrip van de kamerdeur al los getrokken en het cd kastje a/d muur uit de plug getrokken.

Omdat er vorige week al problemen waren met de levering hebben we al een vergoeding tegoed.
We kunnend dit gelukkig zelf wel weer oplossen maar het wekt gewoon irritatie op omdat je zo'n man ziet stuntelen met een 2 zits bank en je betaald voor 2 mans vervoer.
Ik vind dit geen goede service. Als we in de toekomst nog eens iets kopen bij Leen Bakker dan gaan we zelf wel iets huren of lenen om het te vervoeren want hier wordt je bepaald niet vrolijk van.
Met de bank is gelukkig niets mis, die is in uitstekende staat en heeft het gestuntel goed overleefd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lize9505