Klacht: beschadiging die niet is genoteerd

op 18 mei 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

In de meivakantie een auto gehuurd bij Goldcar Malaga centrum. Er was volgens de verhuurder geen beschadiging aan het begin van de huur. Wij vertrouwden de verhuurder. We hebben drie dagen de auto gehuurd en zeer netjes gereden. Echt niks aan de hand. Ook veilig geparkeerd.
Bij het inleveren van de auto ging de verhuurder gelijk naar de zijkant van de auto en zag een kleine kras onder aan de bumper. Deze hebben wij echt niet veroorzaakt. We werden gedwongen een handtekening te zetten dat we akkoord moesten gaan met de beschadiging. Zo wie zo ging het van onze borg af. 200,00 euro. We waren ook niet goed gewezen op de extra verzekering. De verhuurder had aangegeven dat dit niet noodzakelijk was. De boete is van de credit card afgeschreven en het was een zeer onaangenaam en onbeleefd gesprek vanuit Goldcar Malaga. We hebben het gevoel dat het truck was om extra te laten betalen.

We willen graag de 200, 00 euro terug op onze visa. En Goldcar in Malaga Centrum is het advies mensen meer tijd te geven op een rustige plaats om de auto te inspecteren. Daarnaast toestaan dat er foto's worden genomen van documenten waar de gegevens opstaan.
Meer klantvriendelijkheid.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door afkeb