Klacht: Beschadigen kast agustus

op 16 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Heb in augustus een kast besteld via leen bakker, wordt bezorgd maar is beschadigd, heb na veel heen en weer gemail te horen gekregen dat ze nieuwe zouden bestellen. Begin november heb ik contact gezocht dit ik niet gehoord had, bleek dat het bij filiaal te liggen in middelburg.
Nu probeer ik dZe thuis te krijgen maar leen bakker weigert te te komen brengen, mijn vorige bestelling is voor € 45 gebracht. En is niet mijn fout dat er schaden is. Heb geen auto dus kan ook niet ophalen ik anders een auto zou moeten huren. Absurt ik heb de schaden niet veroorzaakt dat is leen bakker of de transporteur. Mail gestuurd aan hoofdkantoor maar ook daar blijft het stil hieronder het laatste mailtje.

logo
Geachte heer Schrooten,

Bedankt voor uw Klacht – Bezorgklacht via de website van Leen Bakker. Wij streven er naar uw mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Vanwege de grote drukte kan op dit moment het beantwoorden van uw vraag langer in beslag nemen. Onze excuses hiervoor.
Indien u een klacht heeft over een artikel, dan kunt u op vertoon van de aankoopbon of bestelbevestiging ook in een filiaal bij u in de buurt terecht om uw vraag of klacht in behandeling te laten nemen.

Wij hebben de volgende contactgegevens ontvangen:

Naam P Schrooten
Adres Singel 258

4381vl Vlissingen

E-mail pschrooten@planet.nl
Telefoonnummer 0118436373
Wij hebben de volgende Klacht – Bezorgklacht van u ontvangen:

Goededag vandaag hang ik meer dan 45 minuten aan de lijn met een klacht voor uw klanten service ben ik nummemr 1 wordt de verbinding door jullie verbroken.
Dan de vraag ik heb in augustus een kast besteld deze is thuis bezorgt maar was beschadigt. Worden nieuwe onderedelen besteld nu moet ik ze zelf ophalen volgens filiaal middeburg ik heb geen auto hoe zit dat heb destijds 45 euro betaald voor bezorgen. Wil dat de nabestelling ook bezorgt wordt.

Met vriendelijke groet

Leen Bakker Klantenservice

Als ik de kast thuis bezorgd krijg

Alle klachten die gemeld zijn door Schrooten62