Klacht: Beschadigde stoelen geleverd en vervolgens Leenbakker onbereikbaar!!

op 02 juni 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stoelen bij Leenbakker besteld die een WebOnly product zijn, dus niet in de winkel beschikbaar. Vrij snwl geleverd, maar van de set van 4 zijn twee rugleuningen beschadigd en de stoelpoten zijn een andere kleur dan de andere twee stoelen.

Direct bij ontdekking volgens Leenbakker procedure klachtenformulier online ingevuld en foto bijgevoegd. Geen reactie op ontvangen van Leenbakker. Na een aantal dagen ook geprobeerd op Facebook, weer geen reactie. Na weer twee dagen eens geprobeerd te bellen, maar na een uitgebreid keuze menu 10 minuten aan de lijn gehangen zonder contact!

Hierna nogmaals via website en facebook een bericht gestuurd maar tot op heden geen reactie.

Totaal niet klantvriendelijk en service gericht dit. Zou graag mijn stoelen retour zien nieuwe ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Stoelen kosteloos retour en twee nieuwe onbeschadigde stoelen terugontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Stoeltjes01