Klacht: Beschadigde spatborden ontvangen

op 25 december 2017 over Winparts in de categorie Auto Onderdelen

Op 27-11-2017 Heb ik 2 spatborden besteld bij winparts voor een Mercedes TN ( € 97,15)

Na ontvangst (29-11-2017) de ingedeukte doos geopend te hebben, bleken ze helemaal bekrast en bedeukt te zijn.

Winparts opgebeld en ze wouden wel nieuwe spatborden opsturen maar dan moest ik wel op eigen kosten eerst de ontvangen spatborden zelf terug sturen. En foto’s sturen van de beschadigingen.

Toen heb ik via de mail bij het versturen van de foto’s voor gesteld (omdat ze toch gespoten moeten worden) ze dan ook maar gelijk strak te laten maken, want anders word het een heen en weer gestuur wat alleen maar tijd en geld kost. En dat ze me dan wat tegemoet zouden kunnen komen in de kosten omdat er wel meer tijd en werk in strak maken gaat zitten. En beschadigde spatborden kunnen hun zelf ook niets mee.

Dat vonden ze goed maar dan wouden ze wel wat foto’s van de ingedeukte doos hoe die er gesloten uitzag. Dus heb ik foto’s verstuurd van de doos. En heb daar geen antwoord meer op gekregen. Dit was 01-12-2017.

Toen heb ik 16-12-2017 nog een bericht gestuurd met de vraag, zijn de laatste foto’s niet aangekomen van de doos? En tot op heden 25-12-2017 nog steeds niks van hun vernomen.

Ondertussen omdat hun wel toestemde, heb ik wel gelijk de spatborden strak laten maken, en laten spuiten. (ik ging er van uit dat het netjes geregeld zal worden) maar ze laten niks meer van zich horen.

Ik zou graag dat ze alsnog tegemoet komen in de kosten. En mij niet negeren. Zijn inmiddels bijna een maand verder.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winparts over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Spatbord