Klacht: Beschadigde meubelen

op 19 oktober 2016 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Beste Herrik van der Gaag

Na eerdere wanprestaties (beschadigde meubels) en iedere keer vrij te moeten nemen, zijn wij het vertrouwen in Woonexpress volledig kwijt!

Zeker na vandaag, wij geven een toelichting:

Jullie servicemonteur heeft aangegeven wat er omgeruild moest worden. Daar zat geen TV meubel bij.

Ik heb als klant via de mail en telefonisch aangegeven wat er omgeruild moest worden. Daar zat géén TV meubel bij!!!

Jullie reactie is, dat wij nog eens 3 weken moeten wachten, zodat de juiste meubelen besteld en omgewisseld konden worden.

Vervolgens blijf ik voor de 3e keer thuis en komt Woonexpress met toch een TV meubel!!!!!

Het mooiste komt nog…….het dressoir wat wel geleverd is, kwam volgens mij rechtstreeks van de sloop vandaan. De deur zat los, barsten erin en ook stukken eruit!

Dit is toch werkelijk waar niet te geloven, nadat jullie al eerder drie beschadigde meubels hebben geleverd!!!!

Bovendien vinden wij het een zeer slechte service van jullie dat er tot nu toe geen enkele poging is gedaan, om een soort van excuses te maken. Dit komt zo’n bedrijf als jullie zijn, niet ten goede!!

Het enige dat wij nu eisen is dat dit via de directie van Woonexpress opgelost gaat worden, en dat kan door het hele bedrag van €3370,50 terug te storten.

De meubels kunnen op ons adres afgehaald worden (is inmiddels wel bekend waar dat is)

Wij hoeven jullie rotzooi niet meer!!

Wij zijn alle vertrouwen kwijt en zien terug storting van het bedrag als enige oplossing

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

Bericht van Woonexpress

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw tomerson, Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen, mijn excuses voor het ongemak. Uiteraard zullen we alles netjes oplossen en wordt er telefonisch contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sanne - Webcare Woonexpress

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 27 oktober 2016 om 13:01 geantwoord

Beste tomerson,

Inmiddels is er telefonisch contact geweest met de klantenservice. De juiste meubelen zullen op korte termijn worden geleverd en tevens is er een compensatie afgesproken vanwege al het ongemak.

Er zal volgende week contact worden opgenomen om een datum af te stemmen. Indien er tussentijds nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Sanne - Webcare Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door tomerson