Klacht: Beschadigde bank

op 25 mei 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben een Moletti 4+3 zitsbank leder gazelle vintage in de kleur vintage bruin , nu werd alleen de driezitter geleverd omdat de vierzitter schueren hed in een kussen en op een armleuning zoals ik begrepen heb !! Nu heb ik gelijk contact opgenomen met de betreffende winkel met de mededeling dat ik dan graag een nieuwe bank wil of in iedergeval helemaal opnieuw gestofferd zodat wij het later niet weer terug zouden moeten sturen omdat er kluerverschil te zien zou zijn . Maar nu geeft de winkel aan dat de leverancier alleen de kapotte kussens en armleuning gaat vervangen en daar ben ik niet blij mee !! Nou heb ik gevraagd (gezegd) dat zij maar moeten eisen dat het helemaal opnieuw bekleed moet gaan worden , maartr de winkel geeft aan dat ze dat niet kunnen , rare zaak !! Mijn vertrouwen is daarom al weg in deze winkel , erg jammer !! Zo heb ik ook nog de klacht dat je niet eens een leidinggevende aan de telefoon kan krijgen , ook zo raar !! Het lijkt wel verstoppertje spelen !! Al met al ben ik zeer ontevreden met Pronto Tilburg , hopelijk kunnen jullie ons helpen !!

mvg Jose Evertz- van Gulik

Wij zijn tevreden als de bank helemaal opnieuw bekleed wordt en dan zo snel mogelijk in onze huiskamer staat !! En wanneer de binnenkussens ook heel zijn , want die kunnen natuurlijk ook zijn beschadigd !!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 01 juni 2016 om 13:52 geantwoord

Er is nog niet concreet een oplossing , dus dit vindt ik wat voorbarig en niet goed dat er al wordt gezegd dat het is opgelost want dat is het niet !!! Ik heb alleen maar een telefoontje gehad ( zelf moeten terugbellen omdat ze die afspraak ook niet na kwamen ) ze zouden mij vrijdag 27-05-2016 aan het eind van de middag of anders zaterdag 28-05-2016 in de ochtend terug bellen , ook niet gebeurt !! Darna heb ik op maandag 30-05-2016 zelf maar gebeld !! Dus haal het woordje OPGELOST er nog maar af totdat het echt is opgelost !!

mvg Jose Evertz - van Gulik

Bericht van Pronto Wonen

11 maanden geleden - Beste klant, Hierbij een reactie op uw klacht betreft ordernummer 5848 geplaatst op 20-5-2016. Wij zijn heel blij dat jou klacht naar tevredenheid is opgelost door desbetreffende winkel. Wij hopen dat je nog heel veel jaren plezier zult hebben met de mooie 4+3 zitbank. Wij hopen je in de toekomst nog steeds te mogen begroeten in de winkel. Vriendelijke groet, Pronto Wonen

Reactie van de melder van de klacht Jose Evertz- van Gulik

11 maanden geleden - Ik vindt dat mijn klacht pas is opgelost als er zoals beloofd een hele nieuwe 3+4 zitter bij ons binnenstaat en dan ook in goede staat !!!

Bericht van Pronto Wonen

11 maanden geleden - Beste mevrouw Evertz-Van Gulik, Hartelijk dank voor uw reactie, er is per abuis gesuggereerd dat deze klacht reeds opgelost was. Inmiddels hebben wij (Pronto Wonen Nederland) met de winkel gesproken over uw service aanvraag. De bank is inderdaad bij het uitladen beschadigd, hetgeen uiteraard heel vervelend is en waarvoor excuses is aangeboden. Inmiddels is zoals afgesproken een geheel nieuwe bank besteld om de klacht te verhelpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jose Evertz- van Gulik