Klacht: beschadigd pakket

op 04 juni 2021 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Door PostNL is op onderstaande datum en tijd een pakketje afgeleverd.
Het pakketje bevatte een doosje met daarin een go pro. Het pakketje is door jullie zodanig verpakt (doosje in een plastic zakje)dat beschadiging van het pakketje het resultaat is. Het was bedoeld voor een verjaardags cadeau, maar met een dusdanig beschadigde verpakking is dit helaas niet mogelijk. Het is net of je een tweedehands cadeau gaat geven.
Het doosje is helemaal ingedeukt en niet meer te gebruiken.

Bezorgd om:

Afzender:
Koopjedeal
Barcode:
3SNBB5872873801

Ik kan pas tevreden zijn als een pakketje onbeschadigd bij mij aangeleverd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Beste Klaas, Allereerst dank voor uw geschreven feedback Vervelend om te vernemen dat de verpakking van het artikel beschadigd is geraakt tijdens de bezorging. Zou u de verpakking voorzichtig kunnen openen om te zien of het artikel zelf ook beschadigd is? De verpakking dient uiteraard als een bescherming voor het artikel. We zien uw reactie met belangstelling tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal

Bericht van Koopjedeal.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 08 juni 2021 om 10:21 geantwoord

Goedemorgen Klaas,

Helaas hebben wij geen contact gekregen met u na de geschreven review

Daarom gaan we er vanuit dat het ongemak inmiddels is opgelost, mocht dit niet het geval zijn kunt u onze klantenservice benaderen.

Dit kan via e-mail [email protected] of via tel 085 130 9185.

Een fijne dag gewenst!

Team Koopjedeal

Heeft op 09 juni 2021 om 09:43 geantwoord

Hallo,

Er was nog geen reactie van mijn kant omdat het product op het eerste gezicht geen schade had. Nadat wij hem hebben geprobeerd bleek dat de up en down knopjes aan de zijkanten niet werken. Graag willen wij het product retouneren.

Kunt u aangeven hoe dit kan?
Het plastic is helaas niet meer in ons bezit.

met.vr.gr.

Klaas Siersema

Bericht van Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Beste Klaas, Bedankt voor uw reactie Oei.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, daarom heb ik besloten direct de gehele nota te vergoeden. Dit bedrag zal binnen 3 werkdagen terug gestort zijn op uw bankrekening. Dan kunt u zelf een beslissing maken of u een nieuwe bestelling wilt plaatsen. Het defecte artikel hoeft niet geretourneerd te worden, deze mag worden gedeponeerd. Hopelijk heb ik uw klacht hiermee naar wens opgelost! Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal

Reactie van de melder van de klacht Klaas Siersema

1 maand geleden - Dank voor de snelle en naar tevredenheid afgehandelde van mijn klacht. met vr.gr. Klaas Siersema

Alle klachten die gemeld zijn door Klaas Siersema